Advertisement

סאהר איסמעיל / Mwfgnzl1rwindm - התארחתי ביישוב ראמה ביחד עם חבריי גדעון סער, זאב אלקין ושרן השכל אצל סאהר איסמעיל היקר.

סאהר איסמעיל / Mwfgnzl1rwindm - התארחתי ביישוב ראמה ביחד עם חבריי גדעון סער, זאב אלקין ושרן השכל אצל סאהר איסמעיל היקר.. רעולים ירו בו מטווח קצר. סאהר איסמעיל, מועמד 'תקווה חדשה' לכנסת ויועץ שרת החינוך, נרצח הלילה ביריות בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם • כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. הוא בן אדם מאוד נעים שעזר לכולם.

סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו.

×— ×› עו×
×— ×› עו×"×" ×'עק×'ות חיסול יועץ שרת ×"חינוך 72 ער×'ים נרצחו מאז ינואר ואולי עכשיו ×"ממשל×" תתעורר זו ×"×"רך from i1.wp.com
Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל. מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (ראשון) למוות בידי מתנקשים אלמונים בביתו שבכפר ראמה. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית.

Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל.

הוא נפצע באורח קשה, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. סאהר איסמאעיל, בן 50 מראמה, נמצא הבוקר (ראשון) ללא רוח חיים ביישוב שבגליל. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. סאהר איסמעיל, היועץ לשרת החינוך, שילם בחייו בגלל שהוא ערבי. שמחנו לברך את אחינו מהעדה הדרוזית בברכת חג שמח וזיארה מקבולה! צוות מדא שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. הוא בן אדם מאוד נעים שעזר לכולם. 72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. אני סומך על המשטרה שתדאג לשים את ידה על הרוצחים הנתעבים, ושולח את תנחומיי הכנים לבני משפחתו ולכל הקרובים אליו. סאהר איסמעיל, מועמד 'תקווה חדשה' לכנסת ויועץ שרת החינוך, נרצח הלילה ביריות בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם • כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

סאהר איסמאעיל, בן 50 מראמה, נמצא הבוקר (ראשון) ללא רוח חיים ביישוב שבגליל. Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור. שמחנו לברך את אחינו מהעדה הדרוזית בברכת חג שמח וזיארה מקבולה!

מ×
מ×"צפון וע×" ×"×"רום מוק×"×™ ×"פשיע×" ו×"פרוטקשן ×'מ×'זר ×"ער×'×™ from img-s-msn-com.akamaized.net
קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. אני סומך על המשטרה שתדאג לשים את ידה על הרוצחים הנתעבים, ושולח את תנחומיי הכנים לבני משפחתו ולכל הקרובים אליו. Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל. סאהר איסמעיל, היועץ לשרת החינוך, שילם בחייו בגלל שהוא ערבי. רעולים ירו בו מטווח קצר. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה.

בעזה נמשכו גם היום החגיגות ברחובות וניסיונות ההנהגה לצייר תמונת ניצחון חד משמעית.

סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא לעאטף, בעל תואר ראשון בחינוך, בנוסף מחזיק תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית, חבר בצוות יעוץ תוכנית מיטיב במרכז. התארחתי ביישוב ראמה ביחד עם חבריי גדעון סער, זאב אלקין ושרן השכל אצל סאהר איסמעיל היקר. 72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. סאהר איסמעיל, שמונה לאחרונה ליועץ לענייני החברה הערבית של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ונכלל בעבר ברשימתו של סאהר איסמעיל, בכיר במשרד החינוך ומקורב לשר המשפטים גדעון סער, נורה הבוקר (ראשון) למוות. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. צוות מדא שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. סאהר איסמעיל, מועמד 'תקווה חדשה' לכנסת ויועץ שרת החינוך, נרצח הלילה ביריות בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם • כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (ראשון) למוות בידי מתנקשים אלמונים בביתו שבכפר ראמה. סאהר איסמעיל, היועץ לשרת החינוך, שילם בחייו בגלל שהוא ערבי.

הוא בן אדם מאוד נעים שעזר לכולם. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא לעאטף, בעל תואר ראשון בחינוך, בנוסף מחזיק תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית, חבר בצוות יעוץ תוכנית מיטיב במרכז. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור.

Cgjaqcomxxfefm
Cgjaqcomxxfefm from images.maariv.co.il
הזדעזעתי לשמוע על הרצח של סאהר איסמעיל זל שנורה הבוקר בכפר ראמה שבצפון. סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה. סאהר איסמעיל, שמונה לאחרונה ליועץ לענייני החברה הערבית של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ונכלל בעבר ברשימתו של סאהר איסמעיל, בכיר במשרד החינוך ומקורב לשר המשפטים גדעון סער, נורה הבוקר (ראשון) למוות. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו. רעולים ירו בו מטווח קצר. אני סומך על המשטרה שתדאג לשים את ידה על הרוצחים הנתעבים, ושולח את תנחומיי הכנים לבני משפחתו ולכל הקרובים אליו.

סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה.

סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא לעאטף, בעל תואר ראשון בחינוך, בנוסף מחזיק תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית, חבר בצוות יעוץ תוכנית מיטיב במרכז. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. בעזה נמשכו גם היום החגיגות ברחובות וניסיונות ההנהגה לצייר תמונת ניצחון חד משמעית. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. סאהר איסמעיל, היועץ לשרת החינוך, שילם בחייו בגלל שהוא ערבי. סאהר איסמעיל, מועמד 'תקווה חדשה' לכנסת ויועץ שרת החינוך, נרצח הלילה ביריות בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם • כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל. סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. 72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. סאהר איסמעיל, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה למוות הבוקר (ראשון) בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם החוצצת בין הגליל העליון לגליל התחתון. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא. מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור.

Posting Komentar

0 Komentar